søndag den 1. juni 2014

En ny header


Jeg har nu fået en ny header på bloggen(:

Det er igen min lillebror, som har lavet den for mig(:
Jeg kan godt lide, at min header er meget lys i det, og så skal den være personlig,
da det er noget af det første, folk får øje på, når de kommer ind på ens blog(:



Jeg er meget tilfreds med min nye header(:

Jeg synes, at den passer godt til min blog, og det er vigtigt for mig, at den gør det(:
 Jeg kan godt lide, at der er et billede, så det ikke kun er tekst.
Jeg har faktisk haft mindst et billede på de headers, jeg har haft(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Hej Heidi

    Din nye header er så fin... men er der ikke røget et ekstra e på "Dyreglad(e)-pige??

    - Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Hehe, det har jeg faktisk slet ikke lagt mærke til, før du skrev det, men jo, der er kommet et e for meget på.
      Mange tak, fordi du gjorde mig opmærksom på det(:

      Slet