onsdag den 18. juni 2014

Blødt og lækkert hår


Online Mode sælger en masse lækre ting som tøj, skønhedsprodukter som makeup, produkter til håret, tilbehør til negle, smykker, sko og en masse andet lækkert.

I kan se deres udvalg af skønhedsprodukter lige Her

Jeg har i noget tid prøvet en conditioner fra deres hjemmeside af.

Den jeg har testet hedder TIGI Beadhead Urban Antodotes Resurrection Shampoo.

Jeg har før haft testet shampooen som er i samme serie som denne conditioner.
Mit indlæg med min anmeldelse af shampooen kan I se lige Her



Mit første indtryk af conditioneren var, at jeg godt kunne lide, at det var i sådan en stor flaske.
Mit andet indtryk af den var, da jeg duftede til den.
Den dufter dejligt af jordbær uden, at det bliver for kvalmende.

Den er utrolig god. Mit hår bliver dejligt blødt af den samt, at mit hår dufter skønt af jordbær.
Igen uden at det bliver for kvalmende i længden.
Mit hår er dejligt blødt indtil næste gang, jeg skal i bad, så det er ikke bare en kort effekt med blødheden. Altså at det ikke kun lige er blødt samme dag, som man har brugt den.
Jeg har intet dårligt at sige om denne conditioner.

Jeg kan klart anbefale den.
Det er en, jeg godt selv kan finde på at købe.

De har den lige nu på tilbud.
I kan se deres udvalg af conditionere lige Her

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar