torsdag den 5. juni 2014

En meget kort fest


Det var en meget kort fest i går. I hvert fald for mig.
Til at starte med drak jeg sodavand.
Så spillede vi et drikkespil, hvor jeg fik 2 eller 3 shots glas hvor det der var i, det var juice og vodka.
Lige pludselig fik jeg voldsomt ondt i maven.

Jeg er ikke vant til at drikke. Og når jeg drikker, så får jeg nogen gange ondt i maven.
Jeg tog så hjem, hvor Casper blev.
Det lå heldigvis meget tæt på, hvor vi bor.



 Billede af mig lige inden vi tog til fest.

Jeg er meget træt i dag.
Vi kom sent i seng. Selvom jeg gik før Casper, så gik jeg ikke i seng, da jeg kom hjem.
Jeg tog lige et bad og begyndte jeg at læse i en ny bog, som jeg har lånt af min søster(:

Casper har heldigvis fri i dag. Dagen i dag står på afslapnings dag herhjemme, hvor vi skal
bage muffins(:

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Øv, hvor ærgerligt at festen sluttede med ondt i maven :( Men det med muffins lyder utroligt lækkert! Hav en god torsdag!

    -Mathilde
    BLOG | BLOGLOVIN | LOOKBOOK

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak(:
      Ja, det var rigtig ærgerligt:/
      Det var også rigtig lækkert med muffins.
      Du må have en god torsdag aften.

      Slet
  2. Godaften Heidi,

    så flot en ny header du har fået lavet:-)
    Øv at du sådan får ondt i maven, men alkohol kan være skrapt for mavsen. Ligesom stærk mad.

    Min datter blev færdig med sit kæmpe maleri, som nu er på udstilling, du kan se det her:
    http://mariahoffbeck.blogspot.dk/2014/06/en-uglet-familie.html

    Nyd bagetiden.
    Tina
    www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak(:
      Jeg er også rigtig glad for min nye header.
      Ja, alkohol kan være skrapt mod maven.

      Jeg har set det fine maleri, Maria har lavet.
      Hun er så dygtig til sådan nogen kreative ting(:

      God aften til dig og Maria(:

      Slet