lørdag den 28. juni 2014

En lækker rabatkode til mine dyrevenner


Husse er en hjemmeside, der sælger dyreartikler til hund, kat og hest.

Jeg har en rabatkode til jer, hvor I kan få 10% rabat inde på deres hjemmeside.
Den kan bruges indtil 31 august 2014.
Den gælder på alle varerne derinde.
I skal bare bruge koden: tc14

I kan også bestille en lille foderprøve gratis derinde for at se, om jeres hund eller kat kan lide deres foder.
Jeg brugte prøverne til godbidder til vores dyr.
De var vilde med foderet. Fox skal snart til at have nyt hundemad, og jeg overvejer stærkt at bestille derfra.
Men I kan bestille en lille gratis foderprøve til jeres hund eller kat lige Her
Jeg tror, at man godt kan bestille både en til hund og kat sammen(:

Ville bare lige tippe jer om denne rabatkode samt de små gratis foderprøver(:

Kram Heidi(:

1 kommentar:

  1. Det var så lidt(:
    Jeg er glad for, at tippet kunne bruges(:

    SvarSlet