mandag den 9. juni 2014

Tiden flyver af sted


Jeg synes, at månederne flyver af sted.
Marts gik virkelig hurtig. April synes jeg dog ikke gik særlig hurtig.
Men maj måned gik også hurtig, og nu er vi snart halvvejs i juni.

Det er allerede sommer.
Jeg ved ikke, hvorfor jeg synes, at tiden er begyndt at gå så hurtig.
Men det synes jeg bare, at den gør.

Jeg har tænkt lidt på, om det mon har noget at gøre med, at jeg er begyndt at på fjernundervisning, og at jeg har "noget at lave."
Men jeg ved ikke, om det er derfor.

Men jeg har i hvert fald tænkt på, om det måske var derfor, at det føles som om, at månederne går hurtig.

Jeg er begyndt at læse noget mere, efter at jeg havde været til eksamen.
Altså med at læse mener jeg i sådan en frivillig bog, der ikke er skolerelateret.

Jeg nyder, at jeg igen har roen i mig til at læse i en bog(:
Jeg kan nemlig godt lide at læse, og jeg har synes, det har været ærgerligt, at jeg ikke følte ro nok til at læse. Men det med skolen kan godt stresse mig.
Men nu har jeg kun et fag med lektier her indtil sommerferien, men jeg har kun 2 afleveringer tilbage(:
Så jeg føler mig ikke så stresset ang. skolen.
Det er mere det psykiske, som jeg kæmper med.

Forresten så må I meget gerne følge mig på Instagram, hvis I har lyst(:
Jeg hedder dyregladpige på Instagram. Hvis I kigger forbi min profil, så læg endelig en kommentar, så jeg kan kigge forbi jeres profiler(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar