fredag den 18. oktober 2013

Smerterne


Jeg har nævnt, at mine smerter i maven pludselig vendte tilbage.
Jeg havde lige i 1-2 uger ikke haft smerter.

Jeg havde været så glad over, jeg ikke længere havde ondt.
At jeg ikke længere havde kvalme.
Men så kom smerten sig snigende. Den ene dag begyndte jeg at få lidt ondt i maven i stik/anfald som tidligere. Dagen efter var smerterne helt tilbage.

Nu er det, som før jeg begyndte på pillerne.
Nogen gange smerter konstant. Nogen gange er det stik, der kommer nogen bestemte steder.

Og kvalmen er også vendt tilbage. De sidste par aftner har jeg haft kvalme.

Udover smerterne kan jeg ligesom mærke, at jeg er syg igen.
Det er lidt svært at forklare, og jeg har virkelig lagt mærke til det, nu når det er kommet igen.

Jeg er træt af, at de smerter kan dukke op når som helst.
Når vi spiser, når vi besøger nogen, når vi er ude og kigge i butikker osv.

Min hjerne er begyndt at tænke igen over, hvad det mon kan være.
Fordi noget må der jo være galt.

Jeg troede endelig, at vi havde fundet ud af, hvad jeg fejlede efter, at jeg havde haft ondt siden sidst i maj. Og jeg var faktisk positiv overrasket over, at pillerne virkede, da jeg ikke havde troet, det var det.
Men ja nu virker de bare ikke mere.

Heldigvis er det på tirsdag, jeg skal på hospitalet. Så er jeg spændt på, hvad hun så siger.

Jeg havde lige brug for at komme ud med mine tanker omkring det her.
Fordi jeg er så ærgerlig over, at smerterne er vendt tilbage:/

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar