tirsdag den 22. oktober 2013

Sjove vaner


Jeg tror, at mange af os har nogen "sjove" vaner.

Ved nogen af mine vaner, lægger jeg mærke til, at jeg har de vaner, når jeg skal til og gøre det, men ved andre vaner lægger jeg ikke mærke til det længere.
Her er nogen af de vaner, som jeg har, der er lidt "anderledes."

  • Når jeg børster tænder, går jeg rundt og laver en masse andre ting i mens.
  • Inden jeg skal sove, uanset om det er nat eller dag, så børster jeg mit hår, fordi det skal sidde pænt.
  • Jeg piller meget ved mit hår.
  • Når jeg skal sove, og jeg ligger i ryggen, så lægger jeg altid dynen hen over min mund, så den dækker munden, men stopper lige under næsen. Det føles underligt, hvis jeg ikke har den liggende der.
  • Når jeg lægger min mobil på fx bordet, så vender jeg altid skærmen ned ad, og hvis jeg fx har lånt Caspers mobil, så vender jeg den også ned ad bagefter.

Det var et par af mine vaner.
Har I nogen vaner, som er lidt sjove eller anderledes(:?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar