mandag den 21. oktober 2013

En ny blog


Inde på Hjemmets hjemmeside har de 3 sidder som handler om dyr.
En om kat, en om hund og en der hedder Vild med dyr.

Derinde kan man sende billeder ind af sine dyr, de kan blive kåret til konkurrencen om at blive måneden kat eller hund, og man kan oprette en blog derinde.

Jeg har oprettet en blog derinde, hvor jeg vil skrive om dyr, da det jo er en side for dem, der elsker dyr.
Men jeg blogger stadigvæk her, og jeg blogger stadigvæk lige så meget herinde, og der vil stadig være indlæg om dyr. Intet vil forandre sig.

I kan se min blog, som jeg har derinde Her
Og der kan I se mit første indlæg, jeg lige har lavet derinde(:

Har nogen af jer en blog derinde, hvor I fortæller om jeres dyr(:?
Man kan altså også godt oprette en bruger uden at oprette en blog, hvis nu man kun har lyst til at vise billeder frem af sine dyr eller deltage i debatter, som ikke har med dyr at gøre.
Det er en bruger til hele hjemmesiden, men hvor man så kan oprette en blog på sin bruger(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar