søndag den 20. oktober 2013

Dagen igår


Igår tog jeg disse 2 billeder af mig og Fox.

 
 

Igår da vi besøgte Caspers forældre, der havde jeg mange smerter.
Specielt hen mod aften blev det rigtig slemt. Jeg føler faktisk, at jeg lå ned meget af tiden igår.
Jeg lagde mig ind for at sove, mens de andre gik tur, og senere igen lå jeg på sofaen, indtil vi skulle hjem.
Men heldigvis lagde Fox sig ved mig på et tidspunkt(:
Jeg lå og kiggede på min mobil og spillede spil på den. Jeg er blevet rigtig glad for min nye mobil(:
Jeg ville ikke have aftensmad, fordi jeg havde det så dårligt, så mens de spiste lå jeg og kiggede på Caspers tablet. Den købte han for et par uger siden(:

Idag har jeg stadig haft ondt, men det var heldigvis ikke lige så slemt som igår.

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. sikke nogle dejlige billeder!!! du har simpelthen verdens smukkeste hund!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh 1000 tak(:
      Sikke en dejlig kommentar at få(:

      Slet