tirsdag den 8. oktober 2013

Shop Cici har fået en blog


Jeg har før fortalt jer om hjemmesiden Shop Cici
Jeg har også fortalt, at jeg hjælper dem på deres facebook side.

Jeg har også før fortalt jer om deres lækre produkter.
Bla. at deres makeup IKKE er testet på dyr. Det betyder så  meget for mig.
Men udover makeup har de også andre lækre produkter som fx Urtegaarden.



Men nu har Shop Cici også fået en blog.
På den blog vil der blive skrevet om nogen af deres produkter, nyheder, hvis der er en konkurrence på deres facebook side, og nogen gange vil der også komme et indlæg med links til et par af de give aways, som kører, hvor vi har sponsoreret og en masse andet(:

Jeg hjælper dem også med deres blog.
Så det vil betyde meget, hvis I har lyst til at følge bloggen.
I kan følge den både via Google Friend Connect eller Bloglovin.

I finder deres blog Her

Vi ses forhåbentlig derinde(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar