søndag den 27. oktober 2013

Husker I? #2


I kan se mit første indlæg med Husker I? Her

Da jeg var barn, der var Spice Girls meget populære.
Og jeg var en kæmpe fan. Det samme var min søster.

 
Der var en spillefilm, der hedder Spice Girls The Movie.
Den har jeg set så mange gange.
 
Man kunne jo samle på alt muligt med dem, og det gjorde jeg og Kamilla også.
Vi havde bla. krus, Barbie dukker, tørklæder, T-shirts, kam, børste og spejl.
Jeg kan ikke huske, om det var billeder, kort eller klistermærker, man samlede på, men de "kort" der med dem på, dem samlede vi også på, og vi havde et Spice Girls samleralbum.
 
 
Denne sang var en af de populære, kan jeg huske.
Det var i hvert fald en af dem, jeg hørte meget.
 
Jeg kunne bedst lide Emma/ Baby Spice og Geri/ Ginger Spice.
 
 
 
Var I også vilde med Spice Girls, eller har I nogen børn, der engang var vilde med dem(:?
Hvem kunne I bedst lide(:?
 
Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Jeg var også en stor fan af spice girls og smider gerne stadigvæk en af deres albums på hvis jeg bare skal give den gas mens jeg hopper og skråler.
    Min yndlings var scary spice, mest fordi jeg var helt vild med hendes hår og tøj.

    Jeg er nødt til at kommentere med min gamle wordpress konto da jeg ellers ikke vil kunne kommentere her.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er helt iorden, at du kommenter fra din gamle blog(:

      Jeg synes også, at Sporty Spice var ret sej pga. hendes stil(:

      Slet