fredag den 25. oktober 2013

Jeg har vundet


Jeg har været så heldig at vinde en give away hos Med på pindene

Jeg har vundet en fotobog. Jeg vil lave en kun med billeder af vores dyr.
Det har jeg længe ønsket mig. En bog kun med billeder af dem(:

Jeg ville elske at sidde og kigge i den. Jeg elsker nemlig at kigge på billeder af vores dejlige dyr, så det at man nu kan tage en bog frem og kigge i i stedet for et stort fotoalbum eller på computeren.
Så kan jeg også vise bogen til familien.

Jeg er virkelig så glad for, at jeg har vundet(:
Når jeg engang har fået den lavet og modtaget den, så vil jeg selvfølgelig vise jer den.

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Tillykke med gevinsten, atter en gang. Jeg er sikker på du bliver glad for den.
    Lillebror synes det er nogle flotte dyr du har. Han håber du viser din bog frem når den er færdig engang.

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Det vil jeg helt sikkert gøre(:

      Slet