onsdag den 16. oktober 2013

Min nye mobil


Igår modtog jeg min nye mobil, som jeg vandt i sidste uge hos Mamma Mia's Verden

Det er en Huawei Ascend P6.
Jeg synes, det er så fedt, at jeg har vundet. Jeg har stadigvæk lidt svært ved at forstå det.

 
Det er en loftlampe, I kan se i mobilens skærm.
Det opdagede jeg først senere.
 
Jeg bestilte igår et mikro simkort.
Men vi satte Caspers i igår, og så sad jeg og udforskede den.
Hvor er den bare fed.
 
En ting jeg synes er rigtig godt ved den, er at den tager gode billeder,
og at den tager billederne hurtigt.
Man kan så lave sort/hvid billeder, sætte rammer omkring og en masse andet.
 
Når jeg fx har haft taget billeder til bloggen med en mobil, da det ikke er hver gang, jeg vil tage mit Canon frem for at tage 2 billeder.
Så har jeg haft lånt Caspers Iphone, da den tager bedre billeder end min nuværende.
Så jeg tog meget sjældent billeder fra min mobil. Men dette billede af min nye mobil er dog fra min egen mobil af. Jeg glæder mig til at få taget en masse billeder med min nye mobil(:
 
Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar