tirsdag den 22. oktober 2013

Endnu et møde på hospitalet


Idag skal jeg på hospitalet.
Det er 3 gang, jeg skal det. Vi har ikke fundet ud af, hvad jeg fejler, men vi har til gengæld udelukket en hel del.

Hvad der skal ske idag, aner jeg ikke. Jeg tror, at min læge har regnet med, at HUSK pillerne har hjulpet, og vi bare skal følge op på det. Men de piller virker ikke mere, så jeg går ud fra, at vi skal finde ud af, hvad der så skal ske.

Jeg tænker hver dag over, hvad det kan være, jeg fejler.
Fordi det er jo i hele maven, jeg har ondt. Nederst i maven, øverst i maven, ude i siderne af maven.
Ja, der er faktisk ikke et sted i maven, jeg ikke har ondt.

Jeg har ikke fået sovet meget i nat. Så når jeg kommer hjem fra hospitalet, så går jeg i seng.

Men jeg er spændt, og jeg ser frem til mødet. Jeg håber, at der bliver sat nogen nye undersøgelser i gang(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar