søndag den 13. oktober 2013

En god nats søvn


Jeg havde en rigtig hyggelig dag ved mine bedsteforældre igår.
Jeg fik rigtig snakket med mine bedsteforældres hund og min mors 2 hunde(:
Igår aftes lå jeg og spillede på min mobil, og mens jeg lige lå og hvilede øjnene lidt,
så faldt jeg i søvn, og da Casper gik i seng, så var jeg så træt, at jeg gik med i seng.
Jeg plejer ofte at gå senere i seng end ham.

Jeg har sovet rigtig godt i nat. De gange jeg har været vågne, der faldt jeg hurtig i søvn igen.
Sådan er det normalt ikke. Der kan normalt godt gå 30 minutter, før jeg falder i søvn.

I morges efter Casper var taget på arbejde, så en time efter, hører jeg Simba udenfor, der vil ind. Så siger jeg, mens jeg halv sover, så sagde jeg "Skat. " Der kom intet svar. "Skat." Igen intet svar.
"Skat." Igen kom der intet svar. Så gik det op for mig, at Casper var jo på arbejde, og det vidste jeg jo godt, fordi jeg vågnede, da det var. Men jeg var åbenbart så træt, at jeg lige havde glemt det.

Jeg er stadig træt, så måske går jeg ind og sover senere igen.
Nu vil jeg sætte mig til at læse nogen blogs, da jeg slet ikke fik læst blogs igår.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar