torsdag den 17. oktober 2013

Lidt om min nye mobil


De sidste par nætter har jeg ikke sovet så meget. Og idag har jeg ikke sovet til middag, så er rimelig træt lige nu. Håber, at jeg kan falde i søvn hurtigt i nat.

Idag fik jeg mit mikro simkort, så jeg er begyndt at bruge min nye mobil.
Jeg har fået indstillet nogen apps. Det er nogen spil og nogen mere praktiske apps.

Jeg har skulle starte forefra i Candy Crush. Hvor er det bare øv.
Men til gengæld kan jeg nu få liv, da min facebook app virker på min nye mobil.
Der var nogen problemer med den app på den gamle, så Candy Crush kunne ikke forbindes med facebook. Men jeg var nået til 151, så det er alligevel øv. Men synes så, det er fedt, jeg kan få liv af andre(:

Men med Ruzzle Free har jeg heldigvis en bruger, så jeg stadig kunne spille med dem, jeg var i gang med at spille med(:

Jeg fik også læst videre i den bog, jeg er i gang med. Jeg mangler 100 sider, før jeg er færdig.
Her de sidste par dage har jeg ikke fået læst, men det var rart at få læst lidt idag. Også fordi bogen er så god(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar