tirsdag den 1. oktober 2013

Begyndelse på efteråret


Jeg kan godt mærke, at det er blevet efterår.
Jeg synes ikke, det er specielt koldt, når jeg er udenfor, men jeg kan mærke, at jeg begynder at fryse mere og mere indenfor.

Men så er det godt, at man kan tænde sterinlys. Det er så hyggeligt, synes jeg(:
Men jeg har svært ved at forstå, at vi allerede er i oktober.
Hvor går tiden stærkt. Her forleden dag blev jeg virkelig helt i tvivl om, om det var oktober, vi kom ind i, eller om det var september.

Husk for resten at jeg har 2 give aways kørende.
Den ene finder I Her
og den anden finder I Her

Kram Heidi(:

3 kommentarer:

  1. Der er virkelig noget hyggeligt ved oktober og det kommende efterår.

    SvarSlet
  2. er helt enig - synes tiden går ualmindeligt stærkt!
    men jeg elsker Oktober, naturen bliver så skøn at se på, det er nu "tilladt" at tænde lys, putte under dynen med gode film & bøger.. elsker den her årstid! :-)

    SvarSlet
  3. Ja, det er virkelig dejligt med det kommende efterår, med at kunne tænde lys, hygge med varm kakao osv(:

    SvarSlet