tirsdag den 29. oktober 2013

Mig og dyrene


Simba, Nala og Fox, de betyder alt for mig.
Og jeg elsker at tage billeder af dem og se på billeder af dem,
men jeg elsker også at få taget billeder af mig og dem sammen(:

Her er nogen af de billeder af mig og dyrene, der er blevet taget igennem årene.

 
 
 
 
 
 
Hvis der er noget, jeg er stolt af, så er det, at jeg har så smukke dyr.
Jeg er stolt af dem pga. den personlighed, de har.
Jeg er stolt af dem, fordi de er, som de er.
 
Jeg aner ikke, hvad jeg skulle gøre uden Simba, Nala og Fox.
De betyder alt for mig, og jeg vil gøre alt for dem.
De kan altid få en til at smile, med de sjove måder de sover på, eller hvis de pludselig laver et eller andet fjollet.
 
Jeg er verdens heldigste mor, fordi jeg har så fantastiske babyer<3
 
Kram Heidi(:
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar