onsdag den 9. oktober 2013

Alle de fine juleting


Idag var vi i Ikea bare for at kigge.
Der så jeg, at de allerede har fået julepynt.
Jeg hader, når butikkerne får julepynt op så tidligt, fordi jeg har så pokkers svært ved at lade hver med at købe noget. Det kribler helt i fingrene.

 
Det er specielt gavepapir, til og fra kort, gaveæsker og gaveposer, jeg går op i.
I Ikea har de nogen virkelig søde gaveæsker.
Dem skal jeg have nogen af til jul.
Og jeg skal nok også have nogen af deres juleposer.
 
Man kan så sige, at nu er jeg ikke så tit i Ikea, så jeg bliver ikke så tit fristet af alle de fine juleting.
Men derfor hader jeg lidt, at juletingene kommer tidligt i almindelige butikker, fordi fx Føtex og Lidl er jeg jo tit i. Nogen gange flere gange om ugen.
Så der vil jeg blive fristet hele tiden.
 
Jeg har sagt til mig selv, at jeg først må købe gavepapir osv. til 1 december.
Jeg er bange for, at jeg ikke kan holde det i hele november måned.
 
Sidste år var jeg faktisk ret god til ikke at overkøbe af gavepapir, til og fra kort osv.
Men der mener jeg, at jeg købte gavepapir osv. inden det blev december, men så købte jeg heller ikke noget i december, udover noget Trip Trap gavepapir.
 
Men jeg skal helt sikkert i Ikea til december(:
 
Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar