fredag den 25. oktober 2013

Lidt om det hele


Hvor er jeg træt. Jeg og Casper er næsten lige kommet hjem fra en tur i Hobro, hvor vi bla. var nede i deres gågade.

Igår kom vi hjem til min mor og stedfar. Om aftnen gik vi en lang tur på 1 time med hundene.
Det var utrolig hårdt for min ryg og resten af aftnen havde jeg ondt.
Men jeg faldt allerede i søvn lidt over ni. Det må have været den gå tur.
Jeg var godt nok træt igår. Men jeg vågnede så også ret tidligt her i morges, så skal ind og sove her senere, fordi jeg har svært ved at overskue en dag, hvis jeg er meget træt.

Jeg havde bagt gulerodsboller, som jeg havde taget med herop.
Dem fik vi i morges. Og de kunne rigtig godt lide dem.
Jeg bliver altid så glad, når folk fortæller mig, det jeg har bagt smager godt(:

Imorgen skal min lillesøster holde børnefødselsdag for pigerne i hendes klasse, så idag skal jeg og Julie lave slikposerne klar til imorgen.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar