søndag den 6. oktober 2013

En tur ud i nattelivet


Igår var jeg og Casper i byen.
Vi tog ned til en bar, hvor nogen af Caspers kollegaer sad. Der tog vi ned ved 22 tiden.
Vi valgte at tage cyklen derned, så jeg også kunne drikke.

Jeg fik en Filur af drink, og den smagte godt. Jeg synes ikke, at den der alkohol smag, som jeg ikke bryder mig om, var så kraftig. Så det var godt.

 
Ved halv to tiden gik vi videre i byen.
Der var propfyldt på alle barer osv.
Men vi gik hen på en anden bar, hvor nogen af Caspers andre kollegaer sad.
Jeg fik kun den ene drink igår.
Vi havde regnet med, at der hvor vi ville have gået hen bagefter det første sted, vi var, kunne man få drink, men der var booket op.
Jeg gider ikke drikke Cider nemlig.
Så den stod på cola til mig.
 
Men på den sidste par fik jeg rigtig talt med nogen af Caspers kollegaer.
Så det var rigtig hyggeligt.
 
Mange af os blev enige om at tage ned på McDonald's og slutte natten af der.
Der var propfyldt på McDonald's. Der var godt nok lang kø.
Men den ligger også lige nede midt i byen tæt på barerne.
 
Jeg var først i seng kl. 05.00 om morgnen.
Jeg har ikke fået sovet ret mange timer, så her senere skal jeg ind og sove igen.
 
Men jeg havde en rigtig hyggelig aften/nat(:
 
Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar