onsdag den 16. oktober 2013

Husker I?


Husker I? er en ny slags indlæg jeg vil lave her på bloggen.
Jeg har før lavet 1 eller 2 af den slags.
Men i sådan et indlæg, vil jeg fortælle om noget, der engang var populært, da jeg var barn.
Og så er jeg nysgerrig om at vide, om det er noget, I også var vilde med, da I var barn, eller om jeres børn fx var vilde med det osv(:

Denne gang er det om Diddl.

Diddl var så populær, da jeg var i starten af teenageårene.
Diddl er stadigvæk populært, men hvor meget det aner jeg faktisk ikke, da jeg ikke kender nogen, der samler på det.

Men jeg samlede på ting med Diddl og Diddl papir.
Jeg havde til sidst 2 kæmpe mapper fyldt med Diddl papir.

 
Brevpapir
 
 
Blok
 
 
Papirspose
 
 
Papirspose
 
Når jeg kigger på billederne, så mindes jeg om dengang, jeg samlede på det.
Jeg tog mine mapper med op i skolen, så i frikvarteret sad man og byttede med hinanden.
 
Jeg havde også en dagbog, en kæmpe kalender til skrivebordet, hvor man hver måned rev en side af,
nøgleringe, bamser, havde engang en T-shirt, blyanter, viskeslæder osv.
Jeg samlede meget på det.
 
Samlede I på Diddl?
 
Kram Heidi(:
 
 

4 kommentarer:

  1. ååh, kan huske at da vi boede i en boligblok, sad alle de små piger i trappe opgangen med alt deres didl ud over det hele :-D

    jeg samlede ikke selv, men min lillesøster gjorde - og hun havde meget!! :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Når jeg havde mit fremme på værelset med begge mapper, blokke og plastiklommer, så fyldte det virkelig også meget(:

      Slet
  2. Jeg var helt væk i diddle! Jeg havde ALT man kunne få, bamser, skoleting, brev papir krus osv. :D

    Min storebror drillede mig faktisk med det her den anden dag, da jeg spurgte ham om hvad han ville give mig i fødselsdagsgave, så spurgte han om jeg stadig var vild med diddle. Årh gode minder!

    Knus
    Mette - www.mettesuniverse.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg havde virkelig også meget forskelligt med Diddl(:
      Hehe jeg bliver dog ikke "drillet" med det, fordi min søster selv samlede på Diddl, så der kunne vi bytte med hinanden osv(:

      Slet