mandag den 7. oktober 2013

Kan det virkelig passe?


Jeg var næsten ved at besvime, da jeg så det.
Men jeg har været så ufattelig heldig at vinde en ny mobil hos Mamma Mia's Verden

Det er en HUAWEI Ascend P6.

 
Jeg blev nødt til at tjekke flere gange for at se, om det var rigtigt, at det var mig, der havde vundet.
Jeg havde virkelig svært ved at tro det.
Det var først, da Mia svarede tilbage, at det sådan rigtig gik op for mig,
at det altså var mig, der havde vundet.
 
Det er helt vildt.
Jeg er så glad(:
Jeg har hørt rigtig meget godt om denne mobil, så jeg glæder mig til at modtage den(:
 
Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Stort tillykke med den nye mobil :D!
    Jeg er vildt misundelig på dig :P!

    Mvh.
    Pia Lyng / Mønneberg
    www.moenneberg.wordpress.com

    SvarSlet
  2. Det er virkelig fedt at du har vundet en ny mobil. :D :D

    SvarSlet
  3. 1000 tak til jer alle sammen(:
    Jeg er bare så glad(:

    SvarSlet