mandag den 21. oktober 2013

Lidt til ønskesedlen


Min mor har bedt om en ønskeseddel til jul, når vi kommer op til hende i denne uge.
Vi kommer ikke op til hende før december nemlig.

Men jeg er begyndt at tænke over, hvad jeg skal ønske mig.

Jeg har tænkt mig at ønske mig noget med Disney.
Her er nogen af de ting, jeg overvejer at sætte på min ønskeseddel.

 
 
 
Det hele er fundet inde på Zalando.
 
Om det lige bliver nogen af disse ting, der kommer på min ønskeseddel.
Det er ikke sikkert. Det er svært at vælge med alle de søde ting.
Men der kommer i hvert fald noget Disney på min ønskeseddel.
 
Jeg har 2 Disney krus i forvejen.
De er fra London af, og det er nogen, min søster købte til mig,
da hun var derovre.
 
Kram Heidi(:
 
 

4 kommentarer:

  1. jeg overvejer også at ønske mig disney ting - men især mumi krus og skål står højt på listen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ønsker mig også nok mumi krus i julegave eller andre mumi ting(:

      Slet
  2. Jeg ønsker mig Andersine som bamse fra disney. :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Disney bamser er virkelig også bare søde(:
      Så jeg forstår godt, at du ønsker dig hende(:

      Slet