mandag den 28. oktober 2013

Lidt om den nye lovgivning og om bagning


Vi kom godt hjem fra mine forældre igår.
Og det var rigtig dejligt at se kattene igen(:
Dem savner jeg altid så meget, når vi er væk fra dem.

Mens vi var oppe ved min mor, var jeg så træt om aftnen, at 2 af dagene gik jeg i seng ved ni tiden om aftnen. Og det plejer jeg altså ikke.

På torsdag skal jeg til en samtale med min sagsbehandler og 2 andre sagsbehandlere, hvor de skal fortælle mig om den nye lovgivning, der gælder til næste år ang. kontanthjælpen.
Det er ikke sådan en normal samtale, hvor vi plejer at tale om, hvordan det går osv.
Derfor er der også andre sagsbehandlere med.

Jeg overvejer at bage i denne uge, men hvad det ved jeg ikke endnu.
Så jeg er gået lidt i tænkeboks, fordi jeg vil gerne prøve noget nyt, så jeg må kigge mine forskellige bøger igennem, som jeg har om bagning.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar