fredag den 11. oktober 2013

Familiebesøg + en god bog


Imorgen skal jeg besøge mine bedsteforældre, hvor min mor, stedfar og lillesøster også er der.
Jeg skal ret tidligt op imorgen, da jeg kører tidligt herfra.
Så der går nok ikke lang tid, før jeg hopper i seng.

Det er lang tid siden, jeg sidst har set mine bedsteforældre, så det glæder jeg mig meget til.
Og jeg glæder mig til at hilse på de 3 dejlige hunde. ( Mine bedsteforældres hund og min mors 2 hunde.)

Jeg er stadigvæk i gang med bogen 3096 dage. Den er så god. Den har virkelig fanget mig.
Men når jeg er færdig med den, skal jeg nok lave en anmeldelse om den.
Er der nogen af jer, der har læst den?

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. I Mariager ligger bogen Christiane F, som du skal låne af mig. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ved jeg. Og tak(:
      Det bliver den næste bog, jeg skal i gang med(:

      Slet