tirsdag den 22. oktober 2013

Lidt lækkert til det kolde vejr


For et par uger siden synes jeg, at efteråret allerede var kommet, men de sidste par dage synes jeg, at jeg har kunne mærke det endnu tydeligere.

Det bliver snart tid til at tage hue og handsker på. Om aftnen er der allerede en del koldt udenfor.

Jeg har fundet disse fine ting på Gina Tricots hjemmeside.

 
Jeg skal ikke selv ud og købe en hue, da jeg er ejer af den sødeste og fineste lyserød hue, som jeg fik af Casper for et par år siden.
Den har jeg brugt trofast siden, jeg fik den.
 
Men jeg elsker stadigvæk at kigge på lækre huer og pandebånd, da der findes så mange fine.
 
Jeg kan godt lide dem med glimmer på billede.
Og den med kvasten kan jeg også lide.
 
Pandebåndene synes jeg er rigtig fine.
Jeg kan godt lide detaljen, der er midt på pandebåndet.
 
Skal I ud og investerer i huer, handsker, tørklæder osv. i år?
 
Kram Heidi(:
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar