onsdag den 30. oktober 2013

Når han er her


Casper har fri idag og imorgen, fordi han skal arbejde i weekenden.

Jeg nyder, når han har fri, fordi jeg har det allerbedst, når han er herhjemme(:
Også når jeg fx sover til middag, bare det at vide, at han sidder i stuen, det gør mig tryg.
Jeg keder mig mindre, når han er herhjemme, også selvom vi bruger dagen herhjemme fx
Bare det at han er her(:

Jeg overvejer virkelig, om vi skal bage boller idag. Og jeg skal stadigvæk lige finde ud af, hvad jeg vil bage i weekenden. Jeg har endnu ikke kigget mine bage bøger igennem.

Imorgen skal jeg jo til samtale med min sagsbehandler + 2 andre sagsbehandlere, hvor de skal fortælle om den nye lovgivning. Der håber jeg på, at Casper tager med mig.
Han har før været med mig oppe ved sagsbehandleren, og begge gange har han kedet sig, selvom han var med inde i selve samtalerummet.
Men imorgen er det bare en hurtig samtale, så håber, han tager med, så kan han også selv høre om den nye lovgivning. Hvis jeg skal genfortælle til ham, så er det ikke sikkert, at jeg lige får det hele med. Bliver godt, når den samtale er overstået, men er også lidt spændt på at høre om den nye lovgivning osv.

Om lidt vil jeg smutte ud og gå en lang morgentur med Casper og Fox(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar