onsdag den 2. oktober 2013

En gammel kending Nokia 3310


Efter jeg har fået cover til min mobil, så har jeg tænkt på dengang, hvor der fandtes Nokia 3310, hvor man kunne få covers til dem.

Jeg havde selv på et tidspunkt en Nokia 3310. Jeg havde også nogen covers til den.


 
 
Det var dengang, der ikke fandtes kamera i mobilen, og hvor der heller ikke fandtes farveskærm.
Når man skulle have et nyt cover på, skulle man fjerne selve bagskærmen og forskærmen og så sætte det nye på. Så det er ikke som idag, hvor vi kan sætte et cover udover vores mobil.
Men dengang var coveret så også på forsiden af mobilen.
 
Jeg kan specielt huske spillet Snake. Jeg elskede at spille det.
Min oldemor har en gammel mobil, hvor man godt kan spille Snake, så det spiller jeg nogen gange på hendes mobil.
 
Hvor er det bare længe tiden, at denne mobil var populær.
 
Ejede I også en Nokia 3310 på et tidspunkt, eller var der en anden mobil dengang, som I var mere vild med(:?
 
Kram Heidi(:
 

2 kommentarer: