fredag den 11. oktober 2013

Lidt lækkert til læberne


Jeg er rigtig kræsen, når det kommer til lipgloss.
Men jeg har endelig fundet de perfekte lipgloss.
De er fra Shop Cici

 
Denne gennemsigtige lipgloss er jeg vild med.
Den giver glans til læberne, men man beholder sin egen naturlige farver på læberne.
I finder denne farve Her
 
 
Denne farve passer godt til mig.
Den er ikke for kraftig, synes jeg.
Jeg er ikke så meget til mørke farver med lipgloss.
I finder denne farve Her
 
Jeg har lånt billederne fra hjemmesiden, da mine er ved at være ret tomme,
så I vil ikke få meget ud af at se billeder af mine lipgloss.
Disse 2 farver er mine ynglings farver.
Jeg har nu haft kendskab til disse lipgloss i 1 år.
Og de er som sagt snart ved at være tomme, så jeg skal snart have bestilt nogen nye hjem.
Selvom jeg bruger dem ofte, så synes jeg, at de holder i lang tid.
 
De koster 40kr, og det synes jeg er billigt for en lipgloss.
 
Jeg er som sagt meget kræsen ang. lipgloss.
Jeg synes, at enten så klister de virkelig meget på læberne,
ellers har de en underlig smag.
Jeg prøvede en gang en, der smagte af jul.
Jeg ved ikke, om det var af kanel,
men det var forfærdeligt at have den på.
Jeg kan ikke huske, hvad mærke den var fra.
 
Og endnu en god ting ved disse lipgloss er, at de ikke er testet på dyr.
Det betyder rigtig meget for mig.
Og derfor kan jeg bruge Shop Cici's makeup med god samvittighed.
 
For resten har Shop Cici's blog en give away, hvor man kan vinde 5 neglelakker i valgfri farver.
I finder den Her
 
Dette indlæg er ikke sponsoreret.
Det er bare, fordi jeg vil fortælle om, hvilke lipgloss jeg godt kan lide(:
 
Hvilket mærke er jeres ynglings lipgloss fra(:?
 
Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar