tirsdag den 22. oktober 2013

Nye prøver


Jeg var idag på hospitalet.
Jeg var bange for, at lægen ikke ville tage mig alvorligt, da det ofte er sket ved mig og læger.

Men hun tog mig alvorligt, heldigvis(:

Jeg skal have en kikkert undersøgelse i midten af november.
Det er en, der skal igennem munden, så tager de en prøve af tolvfingertarmen og får den undersøgt.

Jeg får lokalbedøvelse, og noget som gør, man slapper af.
Bagefter skal jeg ligge i 1 time for at lokalbedøvelse forsvinder.
Jeg skal være fastende i 6 timer, men jeg må heldigvis godt drikke vand indtil 2 timer før.
Og så er det heldigvis om morgnen, jeg skal.

Jeg skal have aftalt med Casper, at han har fri den dag, så han kan hente og bringe mig, da man ikke selv må køre bil, og jeg vil ikke cykle, da jeg jo ikke ved, hvor meget påvirker jeg bliver.

Udover det skal jeg ringe til lægen for at få en tid ved en gynækolog pga. jeg har smerter i nederste del i maven, der hvor trussekanten starter.
Så der bliver jeg tjekket for, om der er nogen cyster på æggestokkene, eller om der er noget andet galt.

Så nu bliver der heldigvis gjort det. Men igen skal jeg vente, men sådan er det jo med hospitaler og undersøgelser, men det er alligevel træls, når man går og har smerter, men jeg er glad, fordi jeg bliver undersøgt(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar