onsdag den 2. oktober 2013

Bloganbefaling


En blog jeg elsker at følge med i er Helles blog BellaDotte

Det er Helle, som også har Giveaway siden

Helle skriver om en masse forskellige ting, og det kan jeg rigtig godt lide.
Hun skriver bla. om sin hverdag, børn, viser billeder fra haven og en masse andet.
Hun laver bla. også indlæg med bloggerhjælp.
Fx hvordan man får en like knap i bunden af sine indlæg, hvordan man fjerner koderne fra kommentarerne osv.
Det har jeg fået en masse ud af.
Det er sådan noget, jeg ikke selv ved, hvordan man gør, men ved hjælp af hendes guide, så har jeg fundet ud af det.

Jeg elsker at følge med i Helles liv. Jeg elsker, at indlæggene er så forskellige.

Jeg synes helt klart, I skal tage et kig forbi hendes blog, da den virkelig er et kig værd(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer: