tirsdag den 15. oktober 2013

Sådan går det med pillerne


Jeg begyndte på de piller, der hedder HUSK, som er fiberpiller.
Det gjorde jeg, fordi min læge fra hospitalet, mente at jeg har irriteret tyktarm.
Jeg tager stadigvæk pillerne, og jeg synes stadigvæk, at de er forfærdelig at tage, da det er kapsel piller, og at de er så store.

Nogen af mine smerter forsvandt hurtigt, og til sidst forsvandt alle smerter faktisk.
I forgårs kom mine smerter igen. Jeg har ondt lige nu, og har jeg haft flere gange i dag.

Jeg ved ikke, om det er, fordi jeg ikke får drukket nok vand, som man skal. Hun sagde, at hvis man ikke drak meget vand, kunne man få meget ondt i maven af pillerne, men jeg vil ikke forvente, at det nøjagtig er samme smerter, som før jeg begyndte på pillerne.

Jeg bliver nødt til at blive bedre til at drikke mere vand. I starten gik det okay.
Jeg skal på hospitalet i næste uge.
Så må vi se, om smerterne er forsvundet inden, eller om de stadigvæk er der.

Jeg var ellers så glad for, at de var forsvundet efter flere måneder.
Og så var jeg overrasket over, at de overhoved virkede, fordi jeg var lidt bange for, at det ikke var det.

Men det er i hvert fald træls:(

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Når du har så svært ved piller, må du så ikke bare putte HUSK på din morgenmad? Når man har vænnet sig til det, så smager det faktisk udmærket på surmælksprodukt, fx A38 eller ymer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er vant til at tage piller, og jeg har normalt ingen problemer med det, men da disse er kapsler og samtidig store, så er det lidt svært.
      Men jeg vil heller tage piller end pulverform i yogurt, fordi så skal jeg spise yogurt 2 gange om dagen, og det tror jeg, jeg vil blive træt af i længden, og det er ikke hver dag, jeg spiser yogurt til morgenmad.
      Så jeg er ikke så træt af dem, at jeg heller vil gå over til pulverform. Det vil nok være lettere at tage, men jeg tror, det funger bedre med pillerne for mig, da dem kan jeg tage med, når vi er nogen steder(:
      Men tak for dit råd(:

      Slet
  2. Man kan vist også røre pulveret op i noget væske, men jeg ved ikke om det smager godt (smags- og konsistensmæssigt)... Håber da at smerterne går over, for det er da ikke sjovt at have ondt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er jeg ikke så god til med pulver eller knuste piller i væske. Men 1000 tak(:
      Nej, det er det bestemt ikke. Er spændt på at få talt med lægen på hospitalet i næste uge for at finde ud af, hvad der så skal ske.

      Slet