torsdag den 31. oktober 2013

Hygge dag med brunch


Efter jeg og Casper havde været til møde med min sagsbehandler omkring den nye lovgivning, så tog vi ned på Eyes Kælder og fik brunch.
Det er anden gang, vi får brunch der.

 
Det er buffet, så man kan gå op og tage lige hvad, man vil have.
Jeg synes, at de har nogen lækre ting at vælge imellem
 
Bagefter var vi i en masse butikker. Bla. var vi i Daells Bolig for at købe en julegave til min lillesøster fra mine forældre, da den var sat ned der.
 
Da vi kom hjem, var jeg træt, og min ryg var træt.
Jeg havde ondt i ryggen, så jeg prøvede at sove lidt,
men jeg fik kun sovet i ca. 1 time.
 
Jeg er virkelig træt nu.
Og så har jeg ondt i maven og ryggen.
Så der går nok ikke alt for lang tid, før jeg går i seng.
 
Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar