torsdag den 10. juli 2014

Vinderen af Fårup Sommerland billetter


Så har jeg fundet en vinder af min give away med 4 billetter til Fårup Sommerland(:

Først vil jeg sige 1000 tak til Fårup Sommerland for at have sponsoreret denne utrolig fine give away til bloggen(:

Og 1000 tak til alle jer der havde lyst til at være med(:

Da man kunne optjene flere lodder, så har jeg skrevet alle navnene ind i word.
Jeg har så brugt random.org til at finde en vinder med.

Det blev nr. 51, og der gemmer Sanne sig bag. Jeg tror ikke, at Sanne har en blog.
STORT tillykke med billetterne til Fårup Sommerland(:
Jeg har sendt en mail til dig, Sanne(:

Endnu en gang 1000 tak fordi I havde lyst til at være med(:

Husk jeg stadigvæk har en give away kørende.
Den kan I finde ude i venstre side af min blog.
Og hold øje med bloggen senere i dag da der vil komme en ny og lækker give away(:

Kram Heidi(:

1 kommentar: