torsdag den 31. juli 2014

Det har sat sig sine spor


I dag var jeg ved optikeren for at få tjekket mit syn, fordi jeg synes, at synet på mit ene øje var blevet dårligere.
Jeg bruger i forvejen kontaktlinser.
Jeg har en meget lille bygningsfejl, og den er så lille, at der findes kontaktlinser til så lille en bygningsfejl, men jeg vil ikke komme til at se helt klart ved kontaktlinser pga. den bygningsfejl, så det har jeg haft i baghovedet, men jeg har hele tiden kunne se klart, men nu var det begyndt at blive lidt sløret på mit højre øje.

Da jeg sad i stolen og skulle remse de bogstaver op, som jeg kunne se, så fik jeg på fornemmelsen, at mit syn var dårligere på det ene øje.

For at gøre en lang historie kort, så er der en form for betændelsestilstand i mit højre øje.
Kontaktlinsen er ved at sætte sig sine spor.
Men det mente han, at det kunne klares ved, at jeg fik nogen andre kontaktlinser.
Og så i venstre kunne han seen gammel skade. Men det lød ikke alvorligt på ham.
Han sagde, at det kunne være, at jeg engang havde haft noget i øjet.
Mit syn var ikke blevet dårligere, så jeg skal ikke have en anden styrke i den kontaktlinse.
Men det at jeg ser lidt uklart, det kan man godt, når man har en form for betændelsestilstand i øjet.
Så kan man godt føle, at man ser lidt uklart, som hvis ens syn blev dårligere.

Jeg har ikke fået de nye kontaktlinser, da de ikke havde dem hjemme i min styrke, så dem venter jeg på.

Men nu har jeg heldigvis en forklaring på, hvorfor jeg føler, at jeg ser uklart med det ene øje, og hvorfor det har let ved at blive irritabel.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar