tirsdag den 8. juli 2014

En veninde-dag


I dag har jeg været sammen med min veninde, Camilla.
Det var rigtig hyggeligt(:

Vi var i Rosengårdscentret.
Jeg fik købt et griseøre til Fox, en massagebold og to fotorammer.
Jeg har tænkt mig at bruge de to rammer til de billeder, som jeg og Fox fik taget ved fotografen for nogen måneder siden.
Jeg tænker stadigvæk lige over, hvor de skal hænge henne(:

Det var hyggeligt at se min veninde igen.
Det var dejligt at komme lidt ud og få snakket og grint en masse(:

Jeg blev hurtig meget træt, så vi var sammen i ca. 3 timer.
Heldigvis var hun meget forstående overfor, at jeg bliver meget let træt(:

Forresten må I meget gerne stemme på min lille Fox i den Petworld fotokonkurrence, han er med i.
Han er ved at komme bagud:(
Det foregår via Facebook. Man kan kun stemme fra computeren.
Man stemmer ved at like hans billede.
Fox' billede er på side 4.
I kan stemme lige Her

Det vil betyde rigtig meget for mig, hvis I vil give min dejlige Fox jeres stemme(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar