onsdag den 23. juli 2014

Om mine tvangstanker og tvangshandlinger


Jeg prøver at kontroller mine tvangstanker og tvangshandlinger.
Nogen dage går det bedre end andre.
Men det er stadigvæk lidt værre end for et par uger siden.

Det er nok derfor, at jeg ikke er så meget på computeren for tiden, fordi jeg har en del tvangstanker og tvangshandlinger på computeren.
Førhen kunne jeg godt være på computeren mange gange om dagen, men sådan er det ikke mere.
Jeg tror, at det skyldes, at jeg ofte sidder og laver tvangshandlinger.

Det at skrive et indlæg kan nogen gange godt tage lang tid, hvis jeg skal have billeder med i det, fordi ofte har jeg tvangstanker omkring det.

Men jeg prøver at kontroller det.
Men det er lettere for mig at kontroller det, når Casper er herhjemme, fordi når jeg sidder og laver en tvangshandling, så beder jeg ham om at sige til mig, at jeg skal stoppe med det, og det virker ofte.
Men sådan kan jeg ikke bare sige til mig selv, når jeg er alene hjemme. Det er, som om at jeg ar lettere ved at stoppe, når Casper siger det til mig, end når jeg selv siger det.
Som om min hjerne ikke stoler på, at det jeg siger, at det er rigtigt.

Jeg er så taknemmelig for, at Casper er der for mig og støtter mig.
Hans støtte betyder ubeskriveligt meget for mig.


Kram Heidi:(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar