torsdag den 24. juli 2014

Frimærker med Mumitroldene


For nogen dage siden sad jeg og kiggede rundt på nettet, hvor jeg fandt en hjemmeside, der sælger frimærker.
Jeg så, at de havde nogen finske frimærker med Mumitroldene.
Jeg endte med at købe alle 3 hæfter med dem.

I dag modtog jeg dem med posten, og hvor er de bare søde(:
Det er 3 små hæfter med forskellige frimærker i hver.
Ligesom de hæfter man kan købe i Danmark med frimærker.




 Her kan man se forsiden på de 3 hæfter.



Her kan man se frimærkerne i 2 af hæfterne.



Her kan man se frimærkerne fra det sidste hæfte.

Frimærkerne er 90'erne.

Jeg er så glade for dem(:

Jeg købte dem på en hjemmeside, som hedder Frimærkebutikken
Det er første gang, jeg handler derfra, og jeg er rigtig godt tilfreds med mit køb(:

Kram Heidi(:  

2 kommentarer:

  1. Hvor er de bare fine! Mummitroldene, kan man aldrig blive træt af! :)

    xoxo, smarstrand.blogspot.dk

    SvarSlet