søndag den 6. juli 2014

En plan for min søvn i dag


Jeg er allerede oppe nu, men det er, fordi så går jeg i seng igen om et par timer, så når jeg nemlig at få sovet lidt inden, at vi skal til familiefest.
Jeg kan normalt ikke sove længe, så det var ikke rigtig en mulighed for det med min søvn i dag.

Jeg er utrolig træt, men sådan er det.
Det er vigtigt for mig, at jeg når at få sovet senere i dag nemlig.

I nat var det virkelig varmt, selvom vi både havde vinduet åbent og ventilatoren tændt på hastighed nr. 2.
Jeg havde problemer med at sove i nat. Jeg havde ondt i ryggen, fordi jeg havde ligget og prøvet at falde i søvn. Så kan jeg nemlig godt få ondt i ryggen. Så havde jeg svære ved at sove.

Husk at I meget gerne må stemme på min lille Fox i den konkurrence, han er med i.
Man kan kun gøre det fra computeren. Det er på Facebook, det foregår.
Fox' billede er på side 4, og for at stemme på ham skal I like hans billede(:
I kommer til konkurrencen lige Her

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar