fredag den 25. juli 2014

Lidt om varmen og om ferie


Hvor er det varmt for tiden.
Nogen dage synes jeg, at det er for varmt, og det tror jeg også, at vores babyer er enige med mig i.
De sover meget af tiden indenfor et sted, hvor der er lidt køligt.

Jeg nyder at sidde udenfor på terrassen og læse i min bog.
Vi har vores parasol slået op, ellers bliver det alt for varmt for mig at sidder derude.

Om lidt skal jeg ind og sove.
Jeg har ikke sovet så godt i nat, og jeg har været meget vågen.

Casper er næsten lige mødt på arbejde. Han har lukkevagt i dag.
I morgen skal han spille kamp, så der er han væk det meste af dagen.
Øv. Men heldigvis har vi søndagen sammen(:

Midt i august har Casper en uges ferie. Det glæder jeg mig meget til, at han har(:
I september har han også en uges ferie i den uge, hvor vi skal på mini cruise.
Vi har forresten fået bestilt vores mini cruise ophold(:
Jeg glæder mig virkelig meget(:

Husk forresten at jeg har en give away kørende, hvor man kan vinde en æske med 4 små body butter.
I finder give awayen lige Her

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar