torsdag den 3. juli 2014

Ny sæson på Viaplay


På Viaplay er der næsten lige kommet sæson 8 af Dexter.
Det er den nyeste sæson, og den er næsten lige udkommet på dvd.
Det er også den sidste sæson af Dexter, der kommer.



Jeg synes, det er vildt fedt, at den er kommet på Viaplay allerede.
Jeg havde overvejet at købe den, når den udkom, men det var godt, at jeg ikke nåede at købe den, nu når den kom på Viaplay.

Jeg samler ikke på sæsonerne af serien, så jeg går ikke op i, at jeg ikke har sæsonen.
Så sparede jeg også lige de penge. Den koster 349kr.

Jeg og Casper blev færdig med den i dag. Det er lidt trist, at den er slut.
Men sådan har jeg det ofte, når en god serie slutter.
Jeg synes, at denne sæson var meget bedre end sidste sæson(:

Ser I Dexter, eller har I gjort(:?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar