fredag den 4. juli 2014

Billeder med fine farver


Jeg kan godt lide at sidde og kigge op på skyerne, når der er mange.
Den dybden man få, når man kigger op.
Man kan fornemme, at der er flere skyer, der går ind over hinanden.
Jeg kan også godt lide at tage billeder af skyer og så sidde og kigge på dem senere hen.

 Disse billeder fik jeg taget for lidt tid siden.









Jeg kan godt lide at tage billeder af skyer, da der er så mange forskellige farver.
Med forskellig mener jeg, at selvom det er farver, der minder lidt om hinanden, så kan man se en forskel.
Det giver nogen gode detaljer.

Jeg er selv godt tilfreds med disse billeder(:

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Skyer er også rigtig flotte. Det er nogle smukke billeder du har taget :)

    Kram Maria
    Www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Det er jeg rigtig glad for, at du synes.
      Ja, skyer er bare rigtig flotte(:

      Slet
  2. Smukke billeder du har taget.

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Det er jeg rigtig glad for, at du synes(:

      Slet