fredag den 18. juli 2014

Jeg gemmer mig lige


Vores katte har det med nogen gange at ligge sig et sted, hvor det ser ud til, at de "gemmer" sig.
Det gør Fox egentlig ikke rigtigt.
Det er mere Simba og Nala, der har det med at gemme sig bag et eller andet og så ligge der og sove.

Men jeg vil her vise nogen billeder af, hvor kattene har lagt sig et sted, hvor det ser ud til, at de ligger og gemmer sig.


Simba er ikke helt så god til det med at "gemme" sig(:




Da vi en dag kom hjem, så lå Nala sådan og sov.




Nala der ligger og sover.

Jeg synes, at det er så sjovt, når man kommer ind i et rum, og at en af kattene så ligger og sover et eller andet underligt sted, hvor man lige kan se noget af dem(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Sikke nogle total søde "gemme" billeder :D Det er nogle søde katte du har :)

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Det er jeg glad for, at du synes(:

      Slet