tirsdag den 15. juli 2014

Ting jeg ikke forstår


Dette indlæg vil handle om ting, jeg ikke forstår.
Jeg tænker, at det er et indlæg, hvor I kan lære mig bedre at kende på en lidt anden måde(:

Ting jeg ikke forstår:

  • At Paradise Hotel stadigvæk bliver lavet. Jeg fulgte kun med i de første par sæsoner.
  • Hvorfor folk "rækker ned" på andre, som går med Birckenstock, bare fordi de selv mener, at de er grimme. 
  • Hvorfor der ikke bliver vist nogen gode programmer i fjernsynet her i sommerperioden.
  • Hvorfor folk skriver "udforsk" til andres billeder på Instagram. Ved godt, at det måske er, fordi de har set ens billede under "udforsk" men hvorfor skrive det?
  • At der er noget, der hedder Insta-blogger og Facebook-blogger. Jeg troede nemlig, at en blogger var en, der skrev indlæg på en blog.
  • Hvorfor alt det gode frugt kun kan købes om sommeren. ( Som kirsebær, jordbær og vandmelon.)
  • Hvordan det er muligt, at en kat kan fælde så meget som Simba.

Det var bare lige nogen af de ting, jeg ikke forstår.
Det er ikke for at "række ned" på nogen med nogen af de ting, jeg har skrevet.
Det er bare nogen ting, jeg ikke forstår, undres over eller har tænkt over(:

Er der nogen ting, I ikke helt forstår, undret jer over eller gået og tænkt over?
Det kan være alt muligt(:
Vil gerne høre jeres bud.

Kram Heidi(:

5 kommentarer:

  1. blogger - delen er jeg på!! hvornår er man insta-blogger?! :-D synes også kun blog-'titlen' bør tilfalde dem der rent faktisk HAR en blog!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er det godt at høre, at du har samme mening som mig omkring det med at kalde sig for en blogger.
      Ja, fordi ellers er alle med en insta profil vel instablogger?
      Jeg synes også, at man kun kan kalde sig for blogger, hvis man har en blog(:

      Slet
  2. Paradise Hotel bliver lavet, fordi der er nok folk, der stadig følger med i det. Der vil altid være teenagere, der finder den slags spændende.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg er klar over, at det er derfor, at programmet stadigvæk bliver lavet(:
      Men var heller ikke sådan i bogstavelig form, at jeg mente med, at jeg ikke forstod det(:
      Det er nok mere omkring min holdning til Paradise, der ligger til bund i, at jeg ikke "forstår" hvorfor det program stadig bliver lavet, og hvorfor alle synes, at det er så interessant. Jeg kunne godt lide de første sæsoner, men jeg synes, at det mest handler om sex og druk nu.

      Slet
  3. Hvor er det godt at høre, at du også har samme mening omkring det med Facebook-blogger(:
    Nej, der er nemlig ikke noget, der hedder en Facebook-blogger. Man kan jo ikke blogge fra en Facebook profil.

    SvarSlet