søndag den 13. juli 2014

En bule i hovedet


I eftermiddags da jeg lå inde i sengen, der slog jeg mit hoved ind i kanten af sengebordet.
Hold da op, hvor gjorde det ondt.
Bagefter gjorde det også ondt, og jeg tog nogen panodiler, men de hjalp ikke rigtigt.
Senere fik jeg det bedre, da jeg fik noget at spise.

Nu har jeg en lille bule, og det gør ondt, når jeg kører fingeren hen over det.

I dag har jeg været så træt. Måske fordi jeg ikke fik sovet så godt i nat.
Men selvom jeg fik sovet til middag, så er jeg virkelig træt lige nu.

Jeg sidder nu inde i stuen på computeren, mens Casper sidder og skal til at se VM.

Nicka er blevet hentet af forældrene til en af hendes ejere.
Næste weekend skal vi passe hende igen.


Husk forresten min nye give away som kom på bloggen forleden.
I finder give awayen lige Her

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar