lørdag den 5. juli 2014

En uoverskuelig dag i morgen


Jeg er så træt, at jeg nærmest ikke orker at lave noget.
Der går heller ikke lang tid, før jeg går ind og sover til middag.

Tanken om at jeg nok ikke når at få sovet til middag i morgen, fordi vi skal til familiefest kl. 13.00 gør, at jeg føler, at det virker uoverskueligt.
Jeg sidder og tænker over, hvor tidligt jeg skal stå op i morgen for, at jeg så kan nå at gå ind og sove et par timer, inden vi skal derhen.

Samtidig gør tanken om, at jeg ikke får sovet, og at jeg skal være sammen med mange mennesker, at jeg føler, at det hele bliver uoverskueligt, og at jeg er bange for, om jeg kan klare dagen psykisk.

Jeg vil prøve ikke at tænke på dagen i morgen, fordi når jeg plejer at tænkere fremad, så bliver tingene hurtigt uoverskueligt for mig. Jeg er bare dårlig til ikke at tænke fremad på dagene.
Men jeg må prøve at lade hver, fordi ellers får jeg det bare psykisk dårligt.

Kram Heidi:(

2 kommentarer:

  1. Kæreste Heidi,

    du kan tro jeg forstår hvordan du har det med at det hele hurtigt bliver uoverskueligt.
    Få hvilet så meget som muligt og i morgen aften er det gjort og du kan slappe af i dit eget tempo.

    Har du set at min datter har solgt kundt til Holbæk Sygehus?
    http://mariahoffbeck.blogspot.dk/2014/07/solgte-malerier.html

    Det er så flot:-)
    Hilsner og håber du klarer dig igennem søndagen.
    Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, søde Tina.
      Ja, det har du ret i med at i morgen aften, så er det gjort.

      Ja, det har jeg set. Det er utrolig flot, at du har fået solgt noget af sit fine kunst(:
      Tillykke med det(:

      Slet