mandag den 7. juli 2014

2 nye nederdele


For noget tid siden fik jeg købt noget tøj fra H&M.
I mit indlæg i går med dagens outfit, der kan I se den kjole/oversize trøje, jeg fik købt.
Jeg har også den ene nederdel på på det billede, men den kan man ikke rigtig se så godt.

Men jeg fik købt 2 nederdele, og dem vil jeg vise i dette indlæg(:


Jeg elsker farven på denne nederdel.



Denne nederdel er magen til den blå bare i nogen andre farver.
Jeg synes, at denne nederdel er rigtig fin(:

Jeg mener, at de begge kostede 80kr. pr. stk.
De kostede i hvert fald det samme, da de er magen til hinanden undtagen farverne.

Jeg er meget glad for mine 2 nye nederdele(:
Jeg synes, at jeg manglede nogen nye nederdele, så det var lækkert, at jeg lige fandt dem her(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar