mandag den 21. juli 2014

Min års dags gave fra Casper


I års dags gave af Casper fik jeg et objektiv til mit spejlrefleks, så jeg kan tage zoome mere.
Så behøver jeg ikke stå så tæt på for at få et godt billede(:

Jeg er så glad for, at han har købt sådan et til mig(:
Han vidste, at jeg gerne ville have sådan et på et tidspunkt.
Men jeg regnede slet ikke med at få et i års dags gave af ham.

Det er helt overvældende(:





Det er fra 55 mm til 250 mm.
Det der fulgte med mit spejlrefleks, da jeg købte det, det går fra 18 mm til 55 mm.

Jeg er virkelig så glad for det(:

Jeg gav også en års dags gave til Casper.
Den var dog ikke lige så dyr, men det var en Trip Trap kasse hvor man fx. kan stille nogen små køkkenting i som fx. salt og peberkværne, minuturer osv.
Det var en nyhed fra Trip Trap, og Casper havde fortalt mig, at han ønskede sig sådan en i stedet for den kasse, vi havde de køkkenting i.
Han blev også rigtig glad for sin gave(:
Så den står fint og pynter ude i køkkenet.

Casper kan godt lide ting fra Trip Trap. Det kan jeg også. Jeg synes, det er et rigtig fint design tingene fra Trip Trap har(:

Det har været en rigtig god dag(:
Jeg er så glad og taknemmelig for, at jeg har Casper<3

I aftes sad vi og talte om dengang, hvor vi mødte hinanden.
Det var rigtig hyggeligt(:

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Wow, du har da været super heldig :D!
    Og dejligt han var glad for det du gav ham :D!.

    Endnu en gang tillykke med 5 års dagen :D

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med 5års dagen! :D
    Og sikke en dejlig gave du har fået af Casper :)

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Tillykke med 5 års dagen, og sikke en dejlig gave du har fået. Den skal du nok blive rigtig glad for

    SvarSlet
  4. 1000 tak for jeres søde kommentarer(:
    De varmer virkelig(:

    SvarSlet