tirsdag den 29. juli 2014

Lidt facts om mig


Nu kommer der endnu en gang et indlæg med nogen facts om mig,
så I kan lære mig bedre at kende(:

Jeg bryder mig ikke rigtigt om at sende sms'er, da jeg synes, at det tager så lang tid at skrive en lang sms på min mobil.

Forleden da jeg gik udenfor og talte med Casper, der kom jeg til at sluge et insekt.

Sidste år da vi en aften var udenfor, så gabte jeg, og der kom jeg også til at sluge et insekt.

Jeg har ikke farvet hår i næsten et år. Jeg vil nemlig gerne have min almindelige hårfarve tilbage.

Her om sommeren sover vi med ventilatoren tændt hver nat.

Jeg kan ikke lide stærkt mad.

Jeg kan ikke lide de grønne peberfrugter.

Jeg er utrolig nysgerrig.

Det var lige lidt facts om mig(:
Så kan mine nye læsere også lære mig lidt bedre at kende.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar